środa, 10 czerwca 2020

Spostrzegawcze, bystre, cichutkie? Kto to taki?


Za górami za morzami,
Za siedmioma dolinami,
Gdzie echo piosenkę swą niesie,
Niezwykłe zwierzęta mieszkają w lesie.

Jest brązowo pióra sowa,
Co mieszka na drzewie i często w dziupli się chowa.
Ma wrażliwe uszy, nie lubi hałasu,
Dobiegającego z pobliskiego lasu...

 Sowy, sówki, sóweczki dziś chcą się przedstawić Wam!
BirdWatching.pl - Galeria - projekt koszulki sowy 

 Obserwuję cię moimi wielkimi oczami!
Widzę w nocy absolutnie wszystko!

 Owl, great eyesI am keeping an eye an you. I know your up to something. Another Pin thief no doubt.Shaking off when you can turn your head 180°}{  Northern Saw-whet owl. This owl sat on the side window of my vehicle years ago and let me walk up to him.

 Mam mega dobry słuch dzięki uszom wewnętrznym
A te "uszka", które tu widzisz są tylko piórkami

 Screech owls or screech-owls are typical owls (Strigidae) belonging to the genus Megascops. Twenty-one living species are known at present, but new ones are frequently recognized and unknown ones are still being discovered on a regular basis, especially in the Andes.

Sowie zmysły, część 2 - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w ...
 
 Umiesz tak ?
Obracamy sobie głową nawet o  270°
Some people I just don't get.....you're one of them!Every parent has looked at their sassing child like this at least once!Check out the winners of the 2016 Comedy Wildlife Photography Awards Burrowing Owl By @steve.liptrot.photography


Latam taki cicho, że na pewno byś mnie nie usłyszał
Zobacz jaki eksperyment zrobili naukowcy!
Ja, kontra gołąb i sokół

!!!!WYGRAŁAM !!!


Barn Owl in FlightSnowy Owl


Czasami mi się zmoknie i nie jestem już taka puszysta!

Zwykłe zdjęcia sowy, które hipnotyzują w niezwykły sposób [GALERIA]Sowy, które poprawią Ci dzisiaj humor. Mokre sowy.

A gdy usłyszysz taki dźwięk to znaczy, że jestem w pobliżu!




Podglądnij mnie i moje dzieci, 
Pozwalam!
kamerka on line 1
kamerka on line 2


Jestem nawet wspaniałym towarzyszem do wypicia kawki
Możesz mnie spotkać w Kawiarnia "Owl cafe" w Japonii

Kawiarnia z sowami...Kawiarnia z sowami...

Kawiarnia z sowami...

A teraz wszyscy mówimy:
ooooooo jakie słodziaki

 17 Adorable Baby Owls That Are Too Cute To Handle - I Can Has Cheezburger?  Embedded image permalinkCheezburger Image 9111407616issyparis, un blog qui est vraiment très chouette ! | issyparis


Chcesz się dowiedzieć więcej ciekawostek o mnie!


Pora mnie narysować


How to Draw an Owl Step by Step - EasyLineDrawing
A potem możesz dorysować kilka szczegółów i zrobić ze mnie zabawną, przesłodką sówkę!

Cartoon Owls on a White Background - Animals Characters✿°•.¸¸.•°•ʚღʚ•°•.¸¸.•°✿


Zapraszam Cie na film ze mną w roli głównej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz